Kaj delajo influencerji?

Influencerji, ki jim po slovensko pravimo tudi vplivneži, so predvsem osebe, katerih kariera se je zgradila s pomočjo popularnih socialnih omrežij za njih pa je najbolj pomembna njihova influencer kampanja, ki mora biti dobro strukturirana in organizirana, da doseže kar se da največ ljudi, dobi všečke ter doseže vse svoje ciljne skupine, še posebno, kadar gre za oglaševanje drugih izdelkov, za katere se pričakuje dobrobit vsake objave. Influencerji so s pomočjo svojih vsakodnevnih premišljenih aktivnostih na platformah kot so sprva Facebook kasneje Instagram in sedaj še TikTok pridobili ogromno sledilcev, ki so jih prepričali z najrazličnejšimi vsebinami. Influencerji so si med seboj različni. Imamo izjemo mlade, ki se največ časa ukvarjajo z modo, ženske predvsem z ličili, na drugi strani pa imamo tu ljubitelje potovanj, ki nas zasipujejo z neverjetnimi destinacijami in zavidljivimi slikami. Potem pa so tukaj še influencerji, ki delijo svoje nasvete o starševstvu, različnih storitvah in dejavnostih in podobno.

Influencerji so si svojo recimo temu, digitalno kariero po večini zgradili, ko je nastopila platforma Instagram. Instagram je izemno popularna aplikacija, ki je takoj po izidu, postala osrednja točka za delitev slik. Pred Instagramom smo večino svojih slik delili na Facebook-u sedaj pa jih po večini zgolj na Instagramu. Influencerji so Instagram vzeli za neke vrste domačo pisarno, Instagram je za njih najbolj pomemben pripomoček pri delu. Na Instagramu influencerji dosežejo največje število sledilcev, z odprtim profilom, pa si lahko pomagajo, saj so vidni vsem v “search” prostoru, kjer se prikazujejo priljubljene slike oziroma videoposnetki. Influencerji svoj denar služijo predvsem tako, da oglašujejo izdelke drugih blagovnih znamk in nastopijo kot neke vrste ambasadorji, zaradi velikega števila sledilcev, veliko stvari preizkusijo zastonj, v zameno za to, pa jih oglašujejo preko svojega Instagram profila. Poleg drugih blagovnih znamk pa marsikdo promovira tudi svojo blagovno znamko oziroma storitev, ki je lahko zagotovo bolj uspešna, v kolikor smo si že prej zgradili bazo sledilcev.