Kaj potrebujem za ustanovitev d.o.o
Ko je pred vami odločitev o odprtju lastnega podjetja, je pred vami tudi odločitev na kakšen način bi želeli poslovati. Najpogostejša oblika poslovne dejavnosti v Sloveniji je družba z omejeno odgovornostjo ali krajše (d.o.o.), ali pa registrirate samostojno dejavnost krajše (s.p.). V primeru, da se odločate za odprtje družbe z omejeno odgovornostjo lahko vso potrebno dokumentacijo urejate preko pooblaščenega podjetja, ki za vas odpre podjetje na vaše ime. Omenjenega postopka za ustanovitev d.o.o se lahko posluži vsak.
Izkušen referent vam pomaga pri zbiranju vseh potrebnih podatkov za ustanovitev d.o.o, v dogovoru z vami določi ustrezno dejavnost na podlagi katere bo vaše podjetje delovalo. Prav tako pa poskrbi za overjeno izjavo lastnika oziroma solastnika podjetja v katerem boste delovali.
Obstaja nekaj pogojev za ustanovitev d.o.o, pri katerih pa mora biti družbenik ali zastopnik podjetja pri registraciji tudi fizično prisoten. V kolikor se odločate za ustanovitev več osebne družbe, se lahko pri pooblaščenem podjetju dogovorite in uredite vsa potrebna pooblastila, s katerim potem le ti lahko spražijo vse postopke za ustanovitev d.o.o. pri tem boste potrebovali veljavni osebni dokument, osnovni kapital, kar pri ustanovitvi d.o.o. – ja pomeni 7.500 evrov. Prav tako pa v evidenci Finančne uprave RS ne smete biti zavedeni kot davčni dolžnik ali neplačnik. Kadar se srečate s katerokoli težavo na tem področju se lahko obrnete na pooblaščeno podjetje, ki za vas uredi celoten postopek registracije. Ne samo to, lahko vam pomaga tudi v primeru, da ste v evidenci Finančne uprave RS označeni kot neplačnik. To podjetje uredi na način, da zagotovi sredstva za ustanovitev d.o.o in podjetje odpre na svoje ime.
Ko ste poskrbeli za ustanovitev d.o.o lahko začnete s svojim poslovanjem, kar pomeni, da lahko zaposlite družbenika ter druge sodelavce, po potrebi spreminjati podatke podjetja, določite delovni čas in pričnete z izdajanjem računov. Potrebno je skleniti tudi pogodbo o vodenju računovodskih knjig in izbrati ustreznega računovodjo, predvsem pa je potrebno sprejeti splošne akte podjetja.