Kemični svinčnik je klasično promocijsko darilo
Kljub temu da živimo v precej digitaliziranem svetu, so kemična pisala še vedno nepogrešljiva. Zaradi pogoste uporabe so kemični svinčniki tudi dobro promocijsko darilo, ki dokazano kakovostno opravlja nalogo širjenja prepoznavnosti blagovne znamke. Če tudi vas zanima kemični svinčnik – nakup preko spletne trgovine opravite na priloženi povezavi, kjer boste našli pestro ponudbo pisal. Poleg kemičnih svinčnikov boste tam namreč našli še vrsto drugih pisal, kot so plastična pisala, rolerji, nalivna peresa, markerji, svinčniki, barvice, ter tudi prestižna pisala. Vsako izmed teh je lahko odlično promocijsko darilo, kar zagotovo velja za kemične svinčnike, ki jih uvrščamo med klasična promocijska darila.
Kemični svinčnik je klasičen promocijski material
Res je, da se je mnogo današnje komunikacije prestavilo na splet, kar nekaj ljudi pa svoje zapiske izdeluje s pomočjo telefonov, tablic in prenosnih računalnikov. Kljub temu pa se potreba po pisalih ohranja, saj je v nekaterih primerih neobhodno pisanje na papir s pomočjo kemičnega svinčnika ali drugega pisala. Tako je kemični svinčnik tudi klasično promocijsko darilo, ki je vedno popularno in uporabno. Dobra plat kemičnih svinčnikov je ta, da se jih lahko podari praktično vsakemu poslovnemu partnerju ali stranki. Primernost kemičnih svinčnikov kot promocijskih daril, pa potrjujejo tudi opravljene raziskave na temo navad potrošnikov v zvezi s promocijskim materialom.
Zakaj so kemični svinčniki dobra promocijska darila?
Ameriška agencija Advertising Speciality Institute, je izvedla raziskavo na temo navad potrošnikov v zvezi z različnimi vrstami promocijskega materiala, kjer so se pokazali zanimivi rezultati. Ugotovili so, da ima kar 89 % potrošnikov doma vsaj en promocijski kemični svinčnik, 20% pa več kot 10 tovrstnih svinčnikov. Zanimiva je ugotovitev, da bi 51 % potrošnikov raje sodelovalo s podjetjem, ki jim je podarilo promocijsko pisalo, kar nakazuje na uspešnost tovrstnega promocijskega darila. Dodaten dokaz uspešnosti pa je podatek, da potrošniki v povprečju promocijska pisala obdržijo 9 mesecev, kar pomeni, da se tako kar 3000-krat prikaže logotip podjetja, ki je na promocijskem pisalu. Gledano celostno gre torej za izjemno uspešen način promocije, ki je obenem tudi eden najcenejših načinov. Cena kemičnih svinčnikov je namreč nizka, obseg in uspešnost promocije pa velika.
Kakšen naj bo promocijski kemični svinčnik?
Ključni del vsakega promocijskega kosa je logotip oziroma kakšna druga informacija o podjetju, ki skrbi za večanje prepoznavnosti blagovne znamke. Enako velja za promocijski kemični svinčnik, ki ima razmeroma majhno površino na voljo za podatke o podjetju, zato je potrebno o tem predhodno dobro premisliti. Za zagotavljanje visoke promocijske vrednosti, morajo biti na pisalu zgolj ključni podatki, ki kar najbolje predstavijo blagovno znamko. Pogosto se na pisalu nahajata ime in logotip podjetja, ki sta povsem zadostna.
Kaj je pri izbiri kemičnega svinčnika še pomembno?
Najpomembnejši del promocijskega kemičnega svinčnika so zagotovo ključne informacije o podjetju, a je pred naročilom dobro premisliti še o nekaterih drugih lastnostih pisal. Potrebno je dobro izbrati material, iz katerega je kemični svinčnik narejen, saj to vpliva tudi na kasnejšo tehniko brandiranja. Promocijski kemični svinčnik je tako lahko plastičen, kovinski, lesen ali EKO. Način brandiranja pa je pri kovinskih pisalih graviranje, pri plastičnih pa dotisk. Ne glede na izbrani material pa je pomembno, da je celotno pisalo kakovostno in omogoča daljšo uporabo, saj se s tem povečuje tudi uspešnost promocije.