Nasveti za email marketing
V tem članku vam bomo napisali nekaj praktičnih nasvetov kako ustvariti dober email marketing. Prvi nasvet oziroma prva točka za email marketing je prečiščevanje podatkov. To pomeni da greste čez seznam obstoječih strank in dopolnite manjkajoče informacije oziroma jih povprašate o spremembah. Najbolj enostavno bo da podatke izvozite v excel tabelo, saj bo tako stvar najbolj pregledna. Ko bodo podatki pregledni in urejeni, je čas da začnete graditi in večati svojo bazo podatkov oziroma bodočih kupcev.
Email marketing ni le pošiljanje mailov, temveč je nek odnos s stranko. Zato je tudi pametna odločitev za email marketing, da v vsakem mailu osebno nagovarjate stranko. Vedno mora biti grajenje baze prioriteta, saj je to cilj za uspešen email marketing. Pomembno je tudi da svojo bazo kupcev in strank segmentiramo, torej jih razvrstimo v skupine glede na nakupe, na zanimanja in tako dalje. Možnosti za segmentacijo je veliko, vi pa se odločite kako je vam najlažje. Email marketing mora biti dobro načrtovan. Pripravite si ga za kakšen mesec v naprej. Prav tako naredite načrt za email marketing v smislu komu boste maile pošiljali, kakšna bo vsebina, kako pogosto jim boste pošiljali maile. Pri tem pa pazite da bo vsebina primerna. Primerna v smislu kratka in jedrnata, zanimiva in takšna da pritegne.
Email marketing pa vsekakor ne sme biti vsakokrat prodajno naravnan, saj se bodo ljudje naveličali in izpisali iz liste. Kakšen mail načrtujte zgolj z nasveti ali kakšno zanimivostjo, spet drugi naj bodo opremljeni s posebnimi ponudbami ali akcijami. Po vsakem poslanem mailu izmerite število odpiranj, število klikov in število odzivov na mail. To vam bo v pomoč pri načrtovanju naslednje kampanje. Verjetno bodo slej ali prej potrebne spremembe strategij ali načrtovanje nove vsebine, tudi mi se učimo. Izredno težko je vsakokrat poslati zanimiv mail, katerega bi vsi prebrali. Spremljajte, bodite odprti za vse nasvete in ideje ter veliko poskušajte. Najprej osvojite osnove nato pa vsakokrat eno stopničko višje.